gece xxx786 dostum sağolsun 0,337 kurundan yoyow aldım. (maliyetim cex.io dan kredi kartıyla btc alımı, bitfinexe aktarımı bozumu yoyow alımı )311 dolar 270 dolara düşmüştü. 270dolara 804 tane almıştım. bi kaç saat sonra bkıyım dedim 0,47 olmuş bizim yoyow. ana maliyeti çıkartıp üstüne 60dolar kâr bile koydu. ben sevdim yoyowu. xxx786 dostumada teşekkür ediyorum.
yavaş yoyow bu kadar parayı yedirmezler bize. her saniye 10dolar kazanıyorum. 0.55$ oldu
edit: 0,65 oldu 04:40. grafiğe aşık oldum izleyip duruyorum. kendimi reza zarrabın özgür haliymiş gibi hissediyorum.
0,86 oldu. parayı 2ye katladım :s saat 04:46
ula bi anda 0,55 oldu. gitti paracıklar.
Kar satışı yedi düzelticek 1 dolları gecer bu gece sanırım

iot felanda ucdu baya kardayım bende