• 05-12-2017, 23:50:18
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bana 100$ BTC satında bende gireyim YOYOW'a.
    Keşke poloniex'te olsa Bitfinex'i sevmedim.
  • 05-12-2017, 23:52:16
    #20
    TRomantik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana 100$ BTC satında bende gireyim YOYOW'a.
    Keşke poloniex'te olsa Bitfinex'i sevmedim.
    Ben satmıyorum konu açman gerekli. Ya da satıcıları bul.
  • 06-12-2017, 00:15:08
    #21
    Bende aldım 1500 tane bakalım önümüzdeki gunler neyi gostericek
  • 06-12-2017, 00:18:59
    #22
    Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aldım 1500 tane bakalım önümüzdeki gunler neyi gostericek
    Ay sonu 3 katlar diye tahmin ediyorum. Ay sonu etiketle bu konuda Hocam Risk
  • 06-12-2017, 00:24:40
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TRomantik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana 100$ BTC satında bende gireyim YOYOW'a.
    Keşke poloniex'te olsa Bitfinex'i sevmedim.
    pm attım



    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÇİN MALI YOYOW
    Bitfinex 'te bugün yeni bir dijital para yerini aldığını gördüm. 0,178 kurdan 30 dolarlık aldım.
    Gün geçmiyor ki yeni coin üremesin (türemesin) Yarım saat önce almıştım şu an 0,185 Dolar.
    IOTA 'yı takip ediyordum. Artık bunu da takibi alacağım. Daha hakkında hiç bir şey bilmiyorum.


    TL BAZINDA KUR
    05.09.2017 0,118 TL
    05.10.2017 0,154 TL
    05.11.2017 0,817 TL
    bende aldım 0.23 cent ve 0.28 centten cüzdanı var mı bunun nano s e koyulabilinir mi ? bide santiment ve aventus hakkında bilgin varmı
  • 06-12-2017, 00:43:42
    #24
    Jerami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende aldım 0.23 cent ve 0.28 centten cüzdanı var mı bunun nano s e koyulabilinir mi ? bide santiment ve aventus hakkında bilgin varmı
    Nano S desteklemiyor sanırım. Göremedim özelliklerinde.
    Cüzdanı illaki vardır da ben de bulamadım. Santiment ve aventus a gelirsek bir süre izlemiştim iota'dan önce. Pek ilgimi çekmedi. Hele Aventus ölü gibi.
  • 06-12-2017, 00:45:01
    #25
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nano S desteklemiyor sanırım. Göremedim özelliklerinde.
    Cüzdanı illaki vardır da ben de bulamadım. Santiment ve aventus a gelirsek bir süre izlemiştim iota'dan önce. Pek ilgimi çekmedi. Hele Aventus ölü gibi.
    ya ben ölü olmasından dolayı bi miktar attım illa şutlucaklar ama ne zaman ?
    ben 3 ve 3.42 den aldım şuan 3.85 yani iyi yükseldi bugün
  • 06-12-2017, 00:56:15
    #26
    google play kredisi ile coin alabilecegim bir android uygulaması bılıyor musunuz
  • 06-12-2017, 01:13:07
    #27
    bitfinex ilk defa kullanacağım. btc attım. nasıl yoyow a çevirebilirim. yardımcı olabilecek var mı.