xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nano S desteklemiyor sanırım. Göremedim özelliklerinde.
Cüzdanı illaki vardır da ben de bulamadım. Santiment ve aventus a gelirsek bir süre izlemiştim iota'dan önce. Pek ilgimi çekmedi. Hele Aventus ölü gibi.
ya ben ölü olmasından dolayı bi miktar attım illa şutlucaklar ama ne zaman ?
ben 3 ve 3.42 den aldım şuan 3.85 yani iyi yükseldi bugün