Bitcoin Al-Sat Hakkında Bir Soru
10
●1.845
- 02-12-2017, 15:34:46Üyeliği durdurulduBitcoin'de yeniyim bilmediğim için soruyorum ama çok volatil olduğunu ve bunun aynı zamanda bir avantaj biliyorum, mesela diyelim ki: 40.000 TL tutarında btc aldım ve 3 dk sonra bir anda arttı, 40.600 TL oldu ve bozdurmaya karar verdim, bu bir anda 600 TL kar edebileceğim anlamına mı geliyor ben ya bozdurma işlemlerini yapana kadar bu karı kaybedip daha aşağılarda bir fiyattan bozdurursam ? o an "bozdur" dediğim fiyat mı geçerli oluyor ? Bir diğer sorum da elimdeki yüklü miktar parayı bu şekilde kullanıp anlık yükselmelerden faydalanıp sürekli al sat yapıp kar edebilir miyim?
- 02-12-2017, 15:37:01Yeni biri olarak evet 600tl kar edersiniz borsa sitesi komisyonunu alınsa size 580 570 civarı bir ücret kalır.
Not: Siz bozdur diyince biriside o fiyattan al demedi lazım
ben bu şekilde biliyorum yanlışım varsa düzeltiniz - 02-12-2017, 15:40:17Anlık kur fiyatından hesaplanır. Oranda gördüğünüz kur fiyatı üzerinde değişim olursa, site işlemi anlık olarak onaylamaz.
Yani, sizin dediğiniz gibi olacak ve komisyon düşüleren hesabınıza para geçer. - 02-12-2017, 15:41:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.O an ne derseniz o kabul edilir komisyon fazla değildir genel de 40 k ya alırsınız 41 k da bozdurursunuz 1 K karınız olur sonra 1 k yı tl çevirip kalır hesabınız da bunu zaten gün için de 4,5 bin tl fark oluyor iyi yapıp araştırılıp her gün 4,5 Bin tl kar yaparsınız.
- 02-12-2017, 15:53:19Üyeliği durdurulduanladım, peki neden yatırımcılar uzun vade, arbitraj vb. seçeneklerle ilgileniyorlar, bu şekilde daha karlı olmaz mı ? Volatilitenin bu kadar yüksek olduğu başka bir yatırım enstrümanı bilmiyorum, sizin dediğiniz miktarda karları yapmak için 5 haneli sermaye yeterli oluyor sanırım, burada mihenk taşı "sermaye" o halde; bunu elde ettikten sonra dediğiniz gibi 4 - 5K TL kar yapmak pek olası.kerimoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2017, 18:30:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Alim yaparkende
Satis yaparkende fiyati siz belirlerseiniz.
1 BTC 42000 sat derseniz fiyati 42K oldugunda satis gerceklesir.
2 BTC 41000 Al Derseniz alim fiyati 41K oldugunda alim gerceklesir.
Atiyorum yanlislika 4200 dediniz satis icin o anda en yuksek alim fiyati ne ise o fiyattan satis gerceklesir.
Alim yaptiginiz fiyatin ustune 1K kadar cikmadigi surece pek kar edemezsiniz
komisyonlar yuzunden - 02-12-2017, 20:58:23Komisyonları dikkat etmek lazım Örneğin Paribuda 1btc'nin 40k olduğunu sizinde 40000 Liralık alış emri verdiğinizi düşünün. Piyasa yapıcı olarak verdiğinizi düşünürsek %0,3 komisyon alacak yani 120 lirayı bitcoini alırken komisyon olarak verdiniz. 41000 olduğunda da sat emri verdiniz bunun içinde %0,4 komisyon olacak kabaca 160 TL diyelim yani 1000 lira değil 720 lira kazanmış olacaksınız.
Dikkat edilmesi gereken 40000 Liradan alıp 40220'den satarsanız komisyonlar çıkarıldığında elinizde 40000 liradan daha az bir para kalacak yani komisyonlar yüzünden zarar etmiş olacaksınız. (paribu komisyon oranlarına göre hesaplanmıştır)
