Bitcoin'de yeniyim bilmediğim için soruyorum ama çok volatil olduğunu ve bunun aynı zamanda bir avantaj biliyorum, mesela diyelim ki: 40.000 TL tutarında btc aldım ve 3 dk sonra bir anda arttı, 40.600 TL oldu ve bozdurmaya karar verdim, bu bir anda 600 TL kar edebileceğim anlamına mı geliyor ben ya bozdurma işlemlerini yapana kadar bu karı kaybedip daha aşağılarda bir fiyattan bozdurursam ? o an "bozdur" dediğim fiyat mı geçerli oluyor ? Bir diğer sorum da elimdeki yüklü miktar parayı bu şekilde kullanıp anlık yükselmelerden faydalanıp sürekli al sat yapıp kar edebilir miyim?