• 02-12-2017, 23:09:27
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyonları dikkat etmek lazım Örneğin Paribuda 1btc'nin 40k olduğunu sizinde 40000 Liralık alış emri verdiğinizi düşünün. Piyasa yapıcı olarak verdiğinizi düşünürsek %0,3 komisyon alacak yani 120 lirayı bitcoini alırken komisyon olarak verdiniz. 41000 olduğunda da sat emri verdiniz bunun içinde %0,4 komisyon olacak kabaca 160 TL diyelim yani 1000 lira değil 720 lira kazanmış olacaksınız.

    Dikkat edilmesi gereken 40000 Liradan alıp 40220'den satarsanız komisyonlar çıkarıldığında elinizde 40000 liradan daha az bir para kalacak yani komisyonlar yüzünden zarar etmiş olacaksınız. (paribu komisyon oranlarına göre hesaplanmıştır)
    mükemmel özetlemişsiniz, çok teşekkürler
  • 03-12-2017, 10:19:43
    #11
    melkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mükemmel özetlemişsiniz, çok teşekkürler
    Rica ederim. Yardımcı olabildiysem ne mutlu.