• 30-11-2017, 19:27:27
    #28
    isim güzel değil içerik olarak da sanki coin alım satım yeri olacak yerli bir coin şekli değil gibi.
  • 30-11-2017, 19:36:31
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en son bir ethereum dark ile vurgun yapmisti Turkler.

    Akce diye bir tane var zaten Turk coini. Vaktiniz olursa bir arastirin
  • 01-12-2017, 15:56:00
    #30
    Platin üye
    markete girmedikten sonra, borsada yer almadiktan sonra 100 tane yerli coinimiz olsa ne isimize yarayacak? bknz: RTECoin
  • 01-12-2017, 18:24:54
    #31
    Hakan Baş varsa işin içinde Sina Afra falan da girebilir.
  • 02-12-2017, 22:49:35
    #32
    azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    markete girmedikten sonra, borsada yer almadiktan sonra 100 tane yerli coinimiz olsa ne isimize yarayacak? bknz: RTECoin
    Gerçekten haklısın. Markete girmesi önemli



    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakan Baş varsa işin içinde Sina Afra falan da girebilir.
    Haber detayında cardı. Tanımıyorum dediğin gibi o zaman yanlarına O da girebilir.
  • 02-12-2017, 23:16:45
    #33
    Üyeliği durduruldu
    geçiniz

    istiyosanız r10 token cıkartabilirim beyler , radmin kabul ediyorsa artık premium üyelikleri bu token üzerinden satabilirsiniz

    maalesef token cıkartma işi 3 dakkalık bir iş oldu , hatta gecenlerde arkadasım can sıkıntısından "a..nacoin" cıkarttı

    isteyene contactini atabilirim
  • 03-12-2017, 21:21:59
    #34
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçiniz :d

    istiyosanız r10 token cıkartabilirim beyler , radmin kabul ediyorsa artık premium üyelikleri bu token üzerinden satabilirsiniz

    maalesef token cıkartma işi 3 dakkalık bir iş oldu , hatta gecenlerde arkadasım can sıkıntısından "a..nacoin" cıkarttı :d

    isteyene contactini atabilirim :d
    ☺☺☺☺☺
  • 03-12-2017, 22:40:07
    #35
    Bir kere de özgün isim bulun, ilk harfi “i” olan veya “sepeti” ile biten markalar bitti sanırım, şimdi de marka hırsızlığına başladılar.
  • 03-12-2017, 23:23:10
    #36
    Arkadaşlar bu borsa coin filan değil konuyu açan arkadaş olayı yanlış anlamış.