geçiniz :d
istiyosanız r10 token cıkartabilirim beyler , radmin kabul ediyorsa artık premium üyelikleri bu token üzerinden satabilirsiniz
maalesef token cıkartma işi 3 dakkalık bir iş oldu , hatta gecenlerde arkadasım can sıkıntısından "a..nacoin" cıkarttı :d
isteyene contactini atabilirim :d