Yerli Kripto Para Binans Geliyor!
36
●4.397
- 02-12-2017, 22:49:35Gerçekten haklısın. Markete girmesi önemliazatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haber detayında cardı. Tanımıyorum dediğin gibi o zaman yanlarına O da girebilir.RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-12-2017, 23:16:45Üyeliği durduruldugeçiniz

istiyosanız r10 token cıkartabilirim beyler , radmin kabul ediyorsa artık premium üyelikleri bu token üzerinden satabilirsiniz
maalesef token cıkartma işi 3 dakkalık bir iş oldu , hatta gecenlerde arkadasım can sıkıntısından "a..nacoin" cıkarttı
isteyene contactini atabilirim
- 03-12-2017, 22:40:07Bir kere de özgün isim bulun, ilk harfi i olan veya sepeti ile biten markalar bitti sanırım, şimdi de marka hırsızlığına başladılar.
- 03-12-2017, 23:23:10Arkadaşlar bu borsa coin filan değil
konuyu açan arkadaş olayı yanlış anlamış.

konuyu açan arkadaş olayı yanlış anlamış.