geçiniz

istiyosanız r10 token cıkartabilirim beyler , radmin kabul ediyorsa artık premium üyelikleri bu token üzerinden satabilirsiniz

maalesef token cıkartma işi 3 dakkalık bir iş oldu , hatta gecenlerde arkadasım can sıkıntısından "a..nacoin" cıkarttı

isteyene contactini atabilirim