• 26-09-2017, 11:07:07
    #1
    Güncelleme (01.05.2018)
    Çok kritik olarak görülen Poc2 güncellemesi için bu gün tarih verildi ve açıklama yapıldı.)

    https://www.reddit.com/r/burstcoin/c...ork_when_moon/
    Burstcoin Türkiye Açıklaması
    http://burst.baybil.net/burstcoin-fo...hi-belli-oldu/


    Güncelleme (27.03.2018) Bıurcoin Discort Türkiye kanalı da açılmıştır.
    https://discordapp.com/invite/EuTbc9p
    15.03.2018 Tarihinde Burst alt yapısında sistem değişikliği olacak ve artık hak ettiği yerlere geleceğine inandığım için konuyu güncellemek istedim.
    Eğer gelecekte bu mining işleri devam edecekse HDD mining asic ve GPU'ların kesinlikle yerini alacaktır.
    Coin işleri ile uğraşıp özellikle uzun vadeli yatırım yapmak isteyenlere kesinlikle Burstcoin tavsiye ediyorum. Hemen hemen her borsa sitesinde yerini almıştır. En büyük özelliği ise mining işlerinin Harddisk ile yapılıyor olması. Bu notkta ileride bitcoin yada altcoinler mining için tükettikleri enerjiyi düşündüğünüzde gelecek bulacak bir coindir. Aşağıdaki resimde'de geliştiriciler bunun üzerinde biraz durmuş gibi görünüyor. Şuanda 0.00000209 BTC fiyatı bulunuyor ama 2 ay önce 0.00000700 lerde bulunuyor. Geliştiriciler kendi aralarında bazı sorunlar yaşadığı için bir bocalama geçirdiler ve şimdi yeni yazılım ekibi ile tekrar çok ciddi geliştirmeler yapıyorlar.
    Özellikle Eylül ayının sonuna doğru resmi açıklama ile Mobil Wallet uygulamasını tanıtacaklar ki bu bence çok ciddi etki edecek bir unsur.
    Buraya yazalım dursun. Önümüzde 30-40 gün içinde bu coin en az %40-45 değerleneceğini düşünerek ben yatırım yaptım. Zaten HDD mining yaptığım bir coin.
    Şimdi bazılarınız diyecek. Sanane arkadaşım niye bunu paylaşıyorsun. Niye insanları riske teşvik ediyorsun. Sana ne faydası var. Sadece bilgi paylaşımı işte.
    Minergate sitesinin HDD mining ve Burst hakkında yazdığı faydalı makale
    https://minergate.com/blog/why-proof...ryptocurrency/

  • 22-12-2017, 21:49:43
    #2
    Vay be. Kara günler geçti. Güzel günler başladı burst için. Bugün resmen tarih yazdı. Aylardır niye üretiyorum diye kendime kızıyordum.
    Konuyu açtığımda fiyato 0.00000209 BTC idi 1 ay önce bu fiyat 0.00000070 lere kdar düştü. üretime devam ettik. Bugün 0.00000550 gördü.
  • 22-12-2017, 21:55:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be. Kara günler geçti. Güzel günler başladı burst için. Bugün resmen tarih yazdı. Aylardır niye üretiyorum diye kendime kızıyordum.
    Konuyu açtığımda fiyato 0.00000209 BTC idi 1 ay önce bu fiyat 0.00000070 lere kdar düştü. üretime devam ettik. Bugün 0.00000550 gördü.
    Hadi gözün aydın hocam
    Özletme kendini yahu, ne zamandır yoktun ortalıkta.
  • 22-12-2017, 21:57:45
    #4
    @kbasali; Teşekkür ederim kardeş.
    Valla kötü geçen senin sonunda bütün piyasa terse giderken biz nasiplendik şu son 10 günnde. Burada sürekli musicoin üretim diyordum. Bazı arkadaşlar gereksiz görüyordu. Oda çok güzel çıktı
    Mining işi Hala geç değil. İmkanı olan yapsın diyorum herkese.
  • 22-12-2017, 22:02:46
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla kötü geçen senin sonunda bütün piyasa terse giderken biz nasiplendik şu son 10 günnde. Burada sürekli musicoin üretim diyordum. Bazı arkadaşlar gereksiz görüyordu. Oda çok güzel çıktı
    Mining işi Hala geç değil. İmkanı olan yapsın diyorum herkese.
    Ben başladım kurdum bir tane rig ama 8. kartı görmemek için inat ediyor anakart.
    Biostar btc pro 12x. 8 tane msi armor var, 7 tanesini görüyor ama 8.yi inatla tanımıyor anakart. Bios güncel, driver güncel, riserı başka kart ile denedim yok görmüyor.
  • 22-12-2017, 22:04:36
    #6
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben başladım kurdum bir tane rig ama 8. kartı görmemek için inat ediyor anakart.
    Biostar btc pro 12x. 8 tane msi armor var, 7 tanesini görüyor ama 8.yi inatla tanımıyor anakart. Bios güncel, driver güncel, riserı başka kart ile denedim yok görmüyor.
    Simplemining diyorum. Windows belasından kurtarır seni
  • 22-12-2017, 22:05:42
    #7
    Yönetici onayı bekliyor
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Simplemining diyorum. Windows belasından kurtarır seni
    Biosun kendiside görmüyor, Açılışta hangi pci yuvalarında kart olduğunu söylüyor.
  • 22-12-2017, 22:08:22
    #8
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Simplemining diyorum. Windows belasından kurtarır seni
    öncelikle başarılar hocam. Sormak istediğim kendiniz mi kasıyordunuz yoksa hazır mı satın aldınız burstcoinleri.
    Aylık bazda ne kadar toplanıyordu
  • 22-12-2017, 22:11:28
    #9
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle başarılar hocam. Sormak istediğim kendiniz mi kasıyordunuz yoksa hazır mı satın aldınız burstcoinleri.
    Aylık bazda ne kadar toplanıyordu
    Hocam ben Harddiskler ile üretiyorum. İlk başta 90TB ile başladık. Burst kötü gidince 52tb düşürdüm. En büyük hatam oldu Burst diğer coinler gibi günlük sabit üretimi yok. mantığı biraz farklıdır. Şans faktörü önemlidir. Disk alanın ne kadar büyükse şans alanın o kadar artyıro
    İlk zamanlar 90tb ile günde 1000-1200 burst geliyordu. Şimdi 52 tb 150-200 anca geliyor. Birde block ödülleri vardır. Şansına ne gelirse. Şuan bir block ödülü 800burst felan