@kbasali; Teşekkür ederim kardeş.
Valla kötü geçen senin sonunda bütün piyasa terse giderken biz nasiplendik şu son 10 günnde. Burada sürekli musicoin üretim diyordum. Bazı arkadaşlar gereksiz görüyordu. Oda çok güzel çıktı
Mining işi Hala geç değil. İmkanı olan yapsın diyorum herkese.