oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla kötü geçen senin sonunda bütün piyasa terse giderken biz nasiplendik şu son 10 günnde. Burada sürekli musicoin üretim diyordum. Bazı arkadaşlar gereksiz görüyordu. Oda çok güzel çıktı
Mining işi Hala geç değil. İmkanı olan yapsın diyorum herkese.
Ben başladım kurdum bir tane rig ama 8. kartı görmemek için inat ediyor anakart.
Biostar btc pro 12x. 8 tane msi armor var, 7 tanesini görüyor ama 8.yi inatla tanımıyor anakart. Bios güncel, driver güncel, riserı başka kart ile denedim yok görmüyor.