• 28-01-2015, 14:57:27
    #10
    bende gözükmüyor malesef.
  • 28-01-2015, 23:29:34
    #11
    28.01.2015 23:05 denemeleri

    Şimdi bir deneme yaptım dakikalar önce. Ödeme sorunuyla ilgili bilgi sahibi olmak adına. Sizlerle paylaşıp, konuyu tartışmak istiyorum. Fikirleriniz nelerdir diye...

    1 hesaptaki çekim talebim, 99 euroluk hesap ve roi olmuş bir hesap. ekran görüntüleri

    http://prntscr.com/5y9y4u

    http://prntscr.com/5y9yno

    http://prntscr.com/5y9znv Görüldüğü üzere ödeme gelmedi beklemede...

    2. hesaptaki çekim talebim, 99 euroluk hesap ve roi'ye çok yaklaşmış. ekran görüntüleri

    http://prntscr.com/5ya0cv

    http://prntscr.com/5ya0lt

    http://prntscr.com/5ya2ci

    3. hesaptaki çekim talebim, 299 euroluk hesap ve yeni hesap sayılır 10-12 günlük. ekran görüntüleri

    http://prntscr.com/5ya310

    http://prntscr.com/5ya3hk

    http://prntscr.com/5ya4j3

    Görüntülerden saat ve tarihi kontrol edebilirsiniz.. anında ödeme yaptılar yeni hesaba.. Konuyu veya bu yorumu okuyanlardan ricam diğer forumlarda üyeliğim yok oraya bu görüntüleride atarsanız sevinirim. herkes bilgilensin..

    Adamlar roileri ve yaklaşanları bekletiyorlar. sebebi bana göre daha fazla para dağıtmamak.
    Bu saatten sonra yatırım yapılması bana göre risktir. Umarım herkes roi olur ve parasını çıkartır.

    Hayırlı forumlar.
  • 29-01-2015, 12:19:56
    #12
    An itibarı ile tüm paket alımları açılmış durumda. Eskiden expert paket kapalıydı bende. Şimdi hepsini açık görüyorum : ) ve hepsi için sınırsız alım mevcut

    http://prntscr.com/5ygnhc
  • 29-01-2015, 13:04:48
    #13
    Denizciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibarı ile tüm paket alımları açılmış durumda. Eskiden expert paket kapalıydı bende. Şimdi hepsini açık görüyorum : ) ve hepsi için sınırsız alım mevcut

    http://prntscr.com/5ygnhc
    Son vurgunlar
  • 29-01-2015, 13:15:27
    #14
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son vurgunlar
    haklısın kepenkler kapanıyor yakında..
  • 29-01-2015, 13:16:44
    #15
    gonejko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın kepenkler kapanıyor yakında..
    hocam aslında kepenk küçük kullanıcıya kapanıyor şuan büyük kullanıcı için daha var

    Bu sistemlerde önce küçük kullanıcının para çekmesi zorlaştırılır ki ya paket yükseltsin yada parayı çekemesin büyük için bir süre daha devam eder.
  • 29-01-2015, 13:41:07
    #16
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aslında kepenk küçük kullanıcıya kapanıyor şuan büyük kullanıcı için daha var

    Bu sistemlerde önce küçük kullanıcının para çekmesi zorlaştırılır ki ya paket yükseltsin yada parayı çekemesin büyük için bir süre daha devam eder.
    bana şunların adresini versin biri uçağa atlayıp topuklarına sıkıp geleyim
  • 30-01-2015, 00:20:54
    #17
    Ben bu sistemlerde büyük küçük diye ayrım görmedim patladığı anda herkes için patlıyor. Bende yatırım yapanlardanım ancak sistemden yatırdığımın yarısından fazlasını kazandım şu anda beklemede 99 Euroluk bir ödemem var pek yatacağınıda sanmıyorum artık. Bu kadar beklettiklerini yada yazılan mesaja cevap vermediklerini görmedim.

    Bu tür oyunlarla paket arttımı yapmanız şu aşamada büyük bir RISK bence yatırımdan kaçının son demlerine geldik ben kendim için şubat sonu yada mart başı gibi gümleyeceğini düşünmekteydim geçenlerde BTC deki büyük düşüşten sonra zarar ettikleri ve çarkı döndüremedikleri kesin. Tabi bu sürede biraz öne çekilmiş oldu BTC de geçen günlerde 300 dolar bandına yaklaştı ve geçti ancak bu kısa süreli oldu tekrar 240 dolar bandına geriledi eğer bir güzellik olurda tekrar 350 dolar bandı üzerine çıkarsa bir soluk daha alarak şubat sonu yada mart ayını görebilirler diye düşünmekteyim.

    Yatırım yapacak kişilere tavsiyem paralarını cointellecte yatırmaktansa bitcoin alım satımı yaparak daha düşük risklerle para kazanabilirler. Ancak bundada bir çok değişken kriterleri bilmek ve sistemi iyi takip etmek gerekiyor geçenlerde 420 Liralık seviyelere düştüğünde bitcoin etrafımdaki herkese alım yapmalarını önerdim ancak alım yapan olmadı yaklaşık 10 günlük süre içerisinde tekrar 700 Lira seviyelerini gördü ve tekrar 550-600 bandına geriledi bu konuda kafa yormak bence yatırımlarınız için daha az risk almak anlımına geliyor.

    Saygılarımla
    Kolay gelsin.

    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aslında kepenk küçük kullanıcıya kapanıyor şuan büyük kullanıcı için daha var

    Bu sistemlerde önce küçük kullanıcının para çekmesi zorlaştırılır ki ya paket yükseltsin yada parayı çekemesin büyük için bir süre daha devam eder.
  • 30-01-2015, 08:30:13
    #18
    maximus4530 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu sistemlerde büyük küçük diye ayrım görmedim patladığı anda herkes için patlıyor. Bende yatırım yapanlardanım ancak sistemden yatırdığımın yarısından fazlasını kazandım şu anda beklemede 99 Euroluk bir ödemem var pek yatacağınıda sanmıyorum artık. Bu kadar beklettiklerini yada yazılan mesaja cevap vermediklerini görmedim.



    Bu tür oyunlarla paket arttımı yapmanız şu aşamada büyük bir RISK bence yatırımdan kaçının son demlerine geldik ben kendim için şubat sonu yada mart başı gibi gümleyeceğini düşünmekteydim geçenlerde BTC deki büyük düşüşten sonra zarar ettikleri ve çarkı döndüremedikleri kesin. Tabi bu sürede biraz öne çekilmiş oldu BTC de geçen günlerde 300 dolar bandına yaklaştı ve geçti ancak bu kısa süreli oldu tekrar 240 dolar bandına geriledi eğer bir güzellik olurda tekrar 350 dolar bandı üzerine çıkarsa bir soluk daha alarak şubat sonu yada mart ayını görebilirler diye düşünmekteyim.



    Yatırım yapacak kişilere tavsiyem paralarını cointellecte yatırmaktansa bitcoin alım satımı yaparak daha düşük risklerle para kazanabilirler. Ancak bundada bir çok değişken kriterleri bilmek ve sistemi iyi takip etmek gerekiyor geçenlerde 420 Liralık seviyelere düştüğünde bitcoin etrafımdaki herkese alım yapmalarını önerdim ancak alım yapan olmadı yaklaşık 10 günlük süre içerisinde tekrar 700 Lira seviyelerini gördü ve tekrar 550-600 bandına geriledi bu konuda kafa yormak bence yatırımlarınız için daha az risk almak anlımına geliyor.



    Saygılarımla

    Kolay gelsin.

    Hocam paket yükseltmeye teşvik etmesi ve bazı ödeme yöntemlerini belli paketlere kapamasından bahsediyorum.
    Herkes yatırımını çıkardıktan sonra batsa bile sorun değil