Cointellect Yeni Ödeme Methodu SwissCard
23
●4.547
- 28-01-2015, 23:29:3428.01.2015 23:05 denemeleri
Şimdi bir deneme yaptım dakikalar önce. Ödeme sorunuyla ilgili bilgi sahibi olmak adına. Sizlerle paylaşıp, konuyu tartışmak istiyorum. Fikirleriniz nelerdir diye...
1 hesaptaki çekim talebim, 99 euroluk hesap ve roi olmuş bir hesap. ekran görüntüleri
http://prntscr.com/5y9y4u
http://prntscr.com/5y9yno
http://prntscr.com/5y9znv Görüldüğü üzere ödeme gelmedi beklemede...
2. hesaptaki çekim talebim, 99 euroluk hesap ve roi'ye çok yaklaşmış. ekran görüntüleri
http://prntscr.com/5ya0cv
http://prntscr.com/5ya0lt
http://prntscr.com/5ya2ci
3. hesaptaki çekim talebim, 299 euroluk hesap ve yeni hesap sayılır 10-12 günlük. ekran görüntüleri
http://prntscr.com/5ya310
http://prntscr.com/5ya3hk
http://prntscr.com/5ya4j3
Görüntülerden saat ve tarihi kontrol edebilirsiniz.. anında ödeme yaptılar yeni hesaba.. Konuyu veya bu yorumu okuyanlardan ricam diğer forumlarda üyeliğim yok oraya bu görüntüleride atarsanız sevinirim. herkes bilgilensin..
Adamlar roileri ve yaklaşanları bekletiyorlar. sebebi bana göre daha fazla para dağıtmamak.
Bu saatten sonra yatırım yapılması bana göre risktir. Umarım herkes roi olur ve parasını çıkartır.
Hayırlı forumlar. - 29-01-2015, 12:19:56An itibarı ile tüm paket alımları açılmış durumda. Eskiden expert paket kapalıydı bende. Şimdi hepsini açık görüyorum : ) ve hepsi için sınırsız alım mevcut
http://prntscr.com/5ygnhc - 29-01-2015, 13:15:27haklısın kepenkler kapanıyor yakında..Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2015, 13:16:44hocam aslında kepenk küçük kullanıcıya kapanıyor şuan büyük kullanıcı için daha vargonejko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu sistemlerde önce küçük kullanıcının para çekmesi zorlaştırılır ki ya paket yükseltsin yada parayı çekemesin büyük için bir süre daha devam eder. - 29-01-2015, 13:41:07bana şunların adresini versin biri uçağa atlayıp topuklarına sıkıp geleyimBroon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2015, 00:20:54Ben bu sistemlerde büyük küçük diye ayrım görmedim patladığı anda herkes için patlıyor. Bende yatırım yapanlardanım ancak sistemden yatırdığımın yarısından fazlasını kazandım şu anda beklemede 99 Euroluk bir ödemem var pek yatacağınıda sanmıyorum artık. Bu kadar beklettiklerini yada yazılan mesaja cevap vermediklerini görmedim.
Bu tür oyunlarla paket arttımı yapmanız şu aşamada büyük bir RISK bence yatırımdan kaçının son demlerine geldik ben kendim için şubat sonu yada mart başı gibi gümleyeceğini düşünmekteydim geçenlerde BTC deki büyük düşüşten sonra zarar ettikleri ve çarkı döndüremedikleri kesin. Tabi bu sürede biraz öne çekilmiş oldu BTC de geçen günlerde 300 dolar bandına yaklaştı ve geçti ancak bu kısa süreli oldu tekrar 240 dolar bandına geriledi eğer bir güzellik olurda tekrar 350 dolar bandı üzerine çıkarsa bir soluk daha alarak şubat sonu yada mart ayını görebilirler diye düşünmekteyim.
Yatırım yapacak kişilere tavsiyem paralarını cointellecte yatırmaktansa bitcoin alım satımı yaparak daha düşük risklerle para kazanabilirler. Ancak bundada bir çok değişken kriterleri bilmek ve sistemi iyi takip etmek gerekiyor geçenlerde 420 Liralık seviyelere düştüğünde bitcoin etrafımdaki herkese alım yapmalarını önerdim ancak alım yapan olmadı yaklaşık 10 günlük süre içerisinde tekrar 700 Lira seviyelerini gördü ve tekrar 550-600 bandına geriledi bu konuda kafa yormak bence yatırımlarınız için daha az risk almak anlımına geliyor.
Saygılarımla
Kolay gelsin.
Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-01-2015, 08:30:13maximus4530 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam paket yükseltmeye teşvik etmesi ve bazı ödeme yöntemlerini belli paketlere kapamasından bahsediyorum.
Herkes yatırımını çıkardıktan sonra batsa bile sorun değil