28.01.2015 23:05 denemeleri

Şimdi bir deneme yaptım dakikalar önce. Ödeme sorunuyla ilgili bilgi sahibi olmak adına. Sizlerle paylaşıp, konuyu tartışmak istiyorum. Fikirleriniz nelerdir diye...

1 hesaptaki çekim talebim, 99 euroluk hesap ve roi olmuş bir hesap. ekran görüntüleri

http://prntscr.com/5y9y4u

http://prntscr.com/5y9yno

http://prntscr.com/5y9znv Görüldüğü üzere ödeme gelmedi beklemede...

2. hesaptaki çekim talebim, 99 euroluk hesap ve roi'ye çok yaklaşmış. ekran görüntüleri

http://prntscr.com/5ya0cv

http://prntscr.com/5ya0lt

http://prntscr.com/5ya2ci

3. hesaptaki çekim talebim, 299 euroluk hesap ve yeni hesap sayılır 10-12 günlük. ekran görüntüleri

http://prntscr.com/5ya310

http://prntscr.com/5ya3hk

http://prntscr.com/5ya4j3

Görüntülerden saat ve tarihi kontrol edebilirsiniz.. anında ödeme yaptılar yeni hesaba.. Konuyu veya bu yorumu okuyanlardan ricam diğer forumlarda üyeliğim yok oraya bu görüntüleride atarsanız sevinirim. herkes bilgilensin..

Adamlar roileri ve yaklaşanları bekletiyorlar. sebebi bana göre daha fazla para dağıtmamak.
Bu saatten sonra yatırım yapılması bana göre risktir. Umarım herkes roi olur ve parasını çıkartır.

Hayırlı forumlar.