• 15-01-2015, 23:26:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Tekrardan Merhaba,

    Arkadaşlar kendime ait işlemcisi ve ramı kuvvetli, ekran kartı zayıf 3 tane windows işletim sistemli bilgisayarım var. Bu cihazlar zaten 7/24 açık kalmak zorunda, boş durmasın ve ram ile işlemcinin gücünden doge üretimi yapsın istiyorum. Nasıl yapabilirim bana yardımcı olurmusunuz?
  • 15-01-2015, 23:53:40
    #2
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan Merhaba,

    Arkadaşlar kendime ait işlemcisi ve ramı kuvvetli, ekran kartı zayıf 3 tane windows işletim sistemli bilgisayarım var. Bu cihazlar zaten 7/24 açık kalmak zorunda, boş durmasın ve ram ile işlemcinin gücünden doge üretimi yapsın istiyorum. Nasıl yapabilirim bana yardımcı olurmusunuz?
    Doge kazımını ben uzun süredir araştırıyorum. İngilizcem olmadığı için hiç bir içerik bulamadım.

    Koskoca forum BTC işinde ama gel gelelim kazı yapan insan sayısı çok kısıtlı. Kazı yapan insanlarda umursayıp bilgi vermiyorlar.

    Bu konuyu bende açtım ama kimse dönüş yapmadı. Belki sizin konunuza dönüş yapan olur.

    Merakla takip ediyorum konuyu..
  • 16-01-2015, 00:12:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doge kazımını ben uzun süredir araştırıyorum. İngilizcem olmadığı için hiç bir içerik bulamadım.

    Koskoca forum BTC işinde ama gel gelelim kazı yapan insan sayısı çok kısıtlı. Kazı yapan insanlarda umursayıp bilgi vermiyorlar.

    Bu konuyu bende açtım ama kimse dönüş yapmadı. Belki sizin konunuza dönüş yapan olur.

    Merakla takip ediyorum konuyu..
    Bende almanca ingilizce ve yarı rusça var hacı sen kaynağı bul gerisi bende

    Vallahi elin gavurları kazanacağına biz kazanalım. Kaldıki çok güçlü makinelerle kazmadıktan sonra para kazandırmıyor bilenler biliyor. Benim amacım en azından o 3 bilgisayarın elektrik parası çıksın başka bir isteğim yok.

    Haa yardımcı olan arkadaşlardan allah rızası için duamızı ve iyi dileklerimizi eksik etmeyiz, bilgisi olupta yardımcı olmayan arkadaşlara da beddua edecek halimiz yok onların da canı sağolsun
  • 16-01-2015, 00:36:57
    #4
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende almanca ingilizce ve yarı rusça var hacı sen kaynağı bul gerisi bende

    Vallahi elin gavurları kazanacağına biz kazanalım. Kaldıki çok güçlü makinelerle kazmadıktan sonra para kazandırmıyor bilenler biliyor. Benim amacım en azından o 3 bilgisayarın elektrik parası çıksın başka bir isteğim yok.

    Haa yardımcı olan arkadaşlardan allah rızası için duamızı ve iyi dileklerimizi eksik etmeyiz, bilgisi olupta yardımcı olmayan arkadaşlara da beddua edecek halimiz yok onların da canı sağolsun
    Öyle deme hocam. Benimde akşama kadar 3-4 bilgisayarım sürekli çalışıyor. Ne olacak kazıyı açsak 10k 20k doge kazsak para paradır yani. Çok iyi bir şey değil elbette ama damlaya damlaya göl olur hesabı en azından elektrik parası çıkar dediğiniz gibi
  • 16-01-2015, 01:16:57
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam sizlere kısaca şunu söyleyeyim bu iş, normal bilgisayarlarla yapma dönemi sona erdi. kendi bilgisayarınızda çalıştırırsanız elektrik maliyeti kazandığınızdan kat kat fazla olur.
  • 16-01-2015, 01:51:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    LionhearT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizlere kısaca şunu söyleyeyim bu iş, normal bilgisayarlarla yapma dönemi sona erdi. kendi bilgisayarınızda çalıştırırsanız elektrik maliyeti kazandığınızdan kat kat fazla olur.
    Onların hepsinin farkındayım hocam birçok makale okudum o konuda fakat bilgisayarlar zaten 7/24 çalışıyor, çalışmışken ordan kazsın da bari elektrik parasını çıkarsın diye düşünüyorum ben.
  • 16-01-2015, 02:03:03
    #7
    Buyrun Türkçe Kaynak

    https://www.r10.net/coin-sistemleri/1...anlatim-5.html

    Sadece yeni ve güncel pool bulmak kalıyor size.
  • 16-01-2015, 02:07:31
    #8
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onların hepsinin farkındayım hocam birçok makale okudum o konuda fakat bilgisayarlar zaten 7/24 çalışıyor, çalışmışken ordan kazsın da bari elektrik parasını çıkarsın diye düşünüyorum ben.
    hocam işte sıkıntıda orda zaten elektrik parasını bile çıkarmaz
  • 16-01-2015, 02:09:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    LionhearT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam işte sıkıntıda orda zaten elektrik parasını bile çıkarmaz
    Yarısını çıkarsın hacı yine zarardan kar