Tekrardan Merhaba,

Arkadaşlar kendime ait işlemcisi ve ramı kuvvetli, ekran kartı zayıf 3 tane windows işletim sistemli bilgisayarım var. Bu cihazlar zaten 7/24 açık kalmak zorunda, boş durmasın ve ram ile işlemcinin gücünden doge üretimi yapsın istiyorum. Nasıl yapabilirim bana yardımcı olurmusunuz?