Bende almanca ingilizce ve yarı rusça var hacı sen kaynağı bul gerisi bende
Vallahi elin gavurları kazanacağına biz kazanalım. Kaldıki çok güçlü makinelerle kazmadıktan sonra para kazandırmıyor bilenler biliyor. Benim amacım en azından o 3 bilgisayarın elektrik parası çıksın başka bir isteğim yok.
Haa yardımcı olan arkadaşlardan allah rızası için duamızı ve iyi dileklerimizi eksik etmeyiz, bilgisi olupta yardımcı olmayan arkadaşlara da beddua edecek halimiz yok onların da canı sağolsun
Öyle deme hocam. Benimde akşama kadar 3-4 bilgisayarım sürekli çalışıyor. Ne olacak kazıyı açsak 10k 20k doge kazsak para paradır yani. Çok iyi bir şey değil elbette ama damlaya damlaya göl olur hesabı en azından elektrik parası çıkar dediğiniz gibi