Tekrardan Merhaba,
Arkadaşlar kendime ait işlemcisi ve ramı kuvvetli, ekran kartı zayıf 3 tane windows işletim sistemli bilgisayarım var. Bu cihazlar zaten 7/24 açık kalmak zorunda, boş durmasın ve ram ile işlemcinin gücünden doge üretimi yapsın istiyorum. Nasıl yapabilirim bana yardımcı olurmusunuz?
Doge kazımını ben uzun süredir araştırıyorum. İngilizcem olmadığı için hiç bir içerik bulamadım.
Koskoca forum BTC işinde ama gel gelelim kazı yapan insan sayısı çok kısıtlı. Kazı yapan insanlarda umursayıp bilgi vermiyorlar.
Bu konuyu bende açtım ama kimse dönüş yapmadı. Belki sizin konunuza dönüş yapan olur.
Merakla takip ediyorum konuyu..