Piyasa şuanda aşırı derecede düşüşe geçti, konuyla ilgili düşünceleriniz ilerisi için öngörüleriniz nedir?
Keriz silkelemesi mi yoksa piyasa bitiyor mu?
Güncel kur:
BTC: $ 666.12
LTC: $ 20.72
Peercoin: $ 3.21
Quark: $ 0.097
ortalama %20lik bir düşüş mevcut..
Düzenleme:
Çin Halk Bankası Bitcoin para birimini yasakladığını açıkladı. Kaynak
Büyük ihtimal çin yatırımcıları paralarını çekmeye başladı. Tahminlerime göre yılbaşından sonraki haftalarda iyi bir yükseliş olacaktır. FBI in yaptığı operasyon sonrası btcnin biteceği haberleri üzerine çok müthiş bir yükselişe geçilmişti.
coin piyasası düşüşte
43
●5.354
- 17-12-2013, 04:13:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.suan btc icin alım zamanı bence 600 kusurlerde 800 900 e cıkacaktır bir fırlama bekliyorum..
- 17-12-2013, 04:34:56beklenen düşüş konusu açıldı

evet acayip bi düşüş var. ben beklemiyordum bu kadar düşüşü.
en son çin haberi yüzünden 1000$ dan 700$a inmişti. ama hemen 3-4 gün sınra yine 1000$ sınırına dayandı demişken.
şak diye yine düştü.
işin kötü yanı bitcoin sebebi ile tüm altcoinlerde bu düşüşten etkileniyor. aslına bakarsanız coinlerin bağımsız sanalpara birimi olmaları olayı burda sekteye uğruyor. bir coin piyasasındaki düşüş diğerinide düşürüyor. buda coinler arası bir etkileşim olduğunu kanıtlıyor.
bunun yanı sıra bu düşüş yatırımcılarada çok iyi bir fırsat doğuruyor. 600$ dan alım yapıp 2 hafta sonra 1000$ a satabilmek gibi bir ihtimal var.
lakin 2 hafta sonra 400$a inebileceği ihtimali akla geliyor.
işte risk budur
- 17-12-2013, 04:59:14WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bitcoindeki düşüş 400$ lara tekabül ediyor.
litecoindeki ise 10$'a
tabikide bitcoin almak daha mantıklı ve karlı olacaktır olası yükselişte. - 17-12-2013, 05:10:55hocam 500-600 tl ile bitcoin değilde litecoin veya diğer bir altcoin almanız daha mantıklı gibi duruyor tercihe ve güveninize göre quarkcoin ve diğerlerine bir göz atın derim.WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2013, 06:20:46Üyeliği durdurulduDogeCoin acayip pump yaptılar http://prntscr.com/2brtok bakarmısınız 1. sıraya yükseldi 47 milyar 440 milyon dolar ile.
- 17-12-2013, 06:35:16Bitcoin ve Litecoin haricindekiler sanırım bu düşüşten pek kalkamayacaklar. Bende elimdeki 10k civarı feathercoini satıp litecoin mininge başladım.
Decentralized ödeme sistemi sistemide onunda bir piyasa hacmi var o yüzden özellikle ödeme sistemi olarak benimsenmeyen Bitcoin ve Litecoin dışındaki coinlerin tutunacak dalları yok. - 17-12-2013, 06:56:17Misafirböyle bir şey yok, nerden aldınız bu görüntüyü acabadesperado596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
