Ben bu coin işine 6 aralıkta girdim , önce şöyle bir gözüme çarptı , nedir bu dedim araştırdım , baktım oda ne , aylar içerisinde katlanmışta katlanmış , bir sevindim bir sevindim , dedim 2-3 ay sonra zenginim , ama bende öyle bir şanssız adamımki , aynı gün baidu odeme almayı durdurmuş , yani aynı güne denk gelmesi bendeki şans işte. Şimdi yılbaşı geliyor , millet elindekini satar , düşer , yılbaşından sonra yükselir umuduyla bekliyorum , yılbaşına doğru biraz daha düşerse , elimdeki 500-600 tl yi btc ye yatırıcam , bakalım ne olacak.
hocam 500-600 tl ile bitcoin değilde litecoin veya diğer bir altcoin almanız daha mantıklı gibi duruyor tercihe ve güveninize göre quarkcoin ve diğerlerine bir göz atın derim.