beklenen düşüş konusu açıldı

evet acayip bi düşüş var. ben beklemiyordum bu kadar düşüşü.

en son çin haberi yüzünden 1000$ dan 700$a inmişti. ama hemen 3-4 gün sınra yine 1000$ sınırına dayandı demişken.

şak diye yine düştü.

işin kötü yanı bitcoin sebebi ile tüm altcoinlerde bu düşüşten etkileniyor. aslına bakarsanız coinlerin bağımsız sanalpara birimi olmaları olayı burda sekteye uğruyor. bir coin piyasasındaki düşüş diğerinide düşürüyor. buda coinler arası bir etkileşim olduğunu kanıtlıyor.

bunun yanı sıra bu düşüş yatırımcılarada çok iyi bir fırsat doğuruyor. 600$ dan alım yapıp 2 hafta sonra 1000$ a satabilmek gibi bir ihtimal var.

lakin 2 hafta sonra 400$a inebileceği ihtimali akla geliyor.

işte risk budur