Çok düştü gerçekten , sizce düşükken alma fikri , ltc içinmi , btc içinmi geçerli , ben şahsen btcturk var diye btc alıyorum , btc-e falan gibi sitelerle uğraşıp kafamı karıştırmak istemiyorum , ama baktığımızda ltc daha karlı gibi duruyor.
hocam bitcoindeki düşüş 400$ lara tekabül ediyor.
litecoindeki ise 10$'a
tabikide bitcoin almak daha mantıklı ve karlı olacaktır olası yükselişte.