• 09-12-2013, 19:11:47
    #1
    Selamlar,
    Coin işine başlamayı düşünüyorum. Bitcoin, litecoinden çok yeni gelişmekte olan, market çapı orta-büyük ve birim maaliyeti düşük coinlere yatırım yapıp en az 3-4 ay unutmak istiyorum.

    Peercoin, quarkcoin şuan yatırım yapmayı düşündüğüm altcoinler arasında.

    Birim maaliyeti, market çapı, büyüme olasılığı gibi etkenleri göz önünde bulundurarak altcoin önerisinde bulunur ve bu coini en güvenli nereden alıp satabileceğimi söyleyebilirseniz sevinirim.
  • 09-12-2013, 19:18:26
    #2
    Eğer quark'tan biraz daha küçükleri düşünürseniz; zetacoin, grandcoin, fastcoin'i önerebilirim.
  • 09-12-2013, 19:39:06
    #3
    Quark alabilirsiniz
    https://www.r10.net/coin/1167656-qrk-quark-coin.html
  • 09-12-2013, 22:09:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cevirmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer quark'tan biraz daha küçükleri düşünürseniz; zetacoin, grandcoin, fastcoin'i önerebilirim.
    hocam zetacoin aldım 2 katına çıktı
    grandcoin neden?
  • 09-12-2013, 22:20:27
    #5
    qwertyuo2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zetacoin aldım 2 katına çıktı
    grandcoin neden?
    Ben aldım şu an 5 katında

    Hocam 2 hafta önce zetacoin 70-80 civarıydı. Şu an 7000.
    Grandcoin'de değeri en düşük olanlar arasında en ciddisi ve yükselebilecek olanı olarak gözüme çarptı. Strateji olarak yeni çıkan her coinden daha düşükken yüklü bir miktar alıp kenara atmalı. 10 taneden 1'i yukarıdaki gibi 100'e katlansa 10 kat kardasınız
    Fastcoin hızıyla önplana çıkmaya çalışıyor ve altcoinlerin arasından sıyrılıp yükselebilir.
  • 10-12-2013, 08:04:45
    #6
    Cevirmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aldım şu an 5 katında

    Hocam 2 hafta önce zetacoin 70-80 civarıydı. Şu an 7000.
    Grandcoin'de değeri en düşük olanlar arasında en ciddisi ve yükselebilecek olanı olarak gözüme çarptı. Strateji olarak yeni çıkan her coinden daha düşükken yüklü bir miktar alıp kenara atmalı. 10 taneden 1'i yukarıdaki gibi 100'e katlansa 10 kat kardasınız
    Fastcoin hızıyla önplana çıkmaya çalışıyor ve altcoinlerin arasından sıyrılıp yükselebilir.
    Zeta ve grandi nerden almami onerirsiniz?

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-12-2013, 09:49:34
    #7
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeta ve grandi nerden almami onerirsiniz?

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam ben cryptsy'den aldım ama cryptsy çok sorunlu. Alternatif araştırmak lazım. Bter var ama ben orayı hiç denemedim.
  • 10-12-2013, 18:41:34
    #8
    Quark coin almanızı öneririm.

    https://bitcointalk.org/index.php?PH...topic=362292.0

    Şu konuyu okursanız kafanızda daha da netleşir
  • 13-12-2013, 22:31:27
    #9
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeta ve grandi nerden almami onerirsiniz?

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Ne yaptın hocam neye yatırım yaptın?Bende birine ufak tefek biraz atmayı düşünüyorum.(Gerçi benim el atacağım coins kesin iflas eder)