qwertyuo2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam zetacoin aldım 2 katına çıktı
grandcoin neden?
Ben aldım şu an 5 katında

Hocam 2 hafta önce zetacoin 70-80 civarıydı. Şu an 7000.
Grandcoin'de değeri en düşük olanlar arasında en ciddisi ve yükselebilecek olanı olarak gözüme çarptı. Strateji olarak yeni çıkan her coinden daha düşükken yüklü bir miktar alıp kenara atmalı. 10 taneden 1'i yukarıdaki gibi 100'e katlansa 10 kat kardasınız
Fastcoin hızıyla önplana çıkmaya çalışıyor ve altcoinlerin arasından sıyrılıp yükselebilir.