hocam zetacoin aldım 2 katına çıktı

grandcoin neden?
Ben aldım şu an 5 katında
Hocam 2 hafta önce zetacoin 70-80 civarıydı. Şu an 7000.
Grandcoin'de değeri en düşük olanlar arasında en ciddisi ve yükselebilecek olanı olarak gözüme çarptı. Strateji olarak yeni çıkan her coinden daha düşükken yüklü bir miktar alıp kenara atmalı. 10 taneden 1'i yukarıdaki gibi 100'e katlansa 10 kat kardasınız

Fastcoin hızıyla önplana çıkmaya çalışıyor ve altcoinlerin arasından sıyrılıp yükselebilir.