aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeta ve grandi nerden almami onerirsiniz?

HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ne yaptın hocam neye yatırım yaptın?Bende birine ufak tefek biraz atmayı düşünüyorum.(Gerçi benim el atacağım coins kesin iflas eder)