• 12-09-2022, 18:20:36
    #1
    Yarın büyük gün Sweatcoin sonunda çıkıyor. Sizce değeri ne olur arkadaşlar?
  • 12-09-2022, 18:43:21
    #2
    Ne olursa olsun bir değeri olsun artık
  • 12-09-2022, 18:44:58
    #3
    selmasancar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olursa olsun bir değeri olsun artık
    10 cent olur mu hocam?
  • 12-09-2022, 18:47:36
    #4
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 cent olur mu hocam?
    Allah duysun sizi hocam ne diyeyim
    0.1 x 10.386 = 1038 dolar yapar
    Girerse borsaya stk lar da destekler diye düşünüyorum.
  • 12-09-2022, 18:49:41
    #5
    selmasancar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah duysun sizi hocam ne diyeyim
    0.1 x 10.386 = 1038 dolar yapar
    Girerse borsaya stk lar da destekler diye düşünüyorum.
    10.000 sweat coin nasıl kastınız hocam, vay be. O zaman kesin 1- cent olur ya. Millette bu kadar sweatcoin varsa imkansız herhalde o kadar fazla olması.
  • 12-09-2022, 18:51:50
    #6
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000 sweat coin nasıl kastınız hocam, vay be. O zaman kesin 1- cent olur ya. Millette bu kadar sweatcoin varsa imkansız herhalde o kadar fazla olması.
    Uygulama çıktığı günden bu yana hiç kaldırmadım. Her gün yapılan güncellemeyi yaptım.
    Millet kupon falan aldı ben hiç almadım. Tavsiyeler de var tabi ki.
    Benim gibi saf çok yoktur.
  • 12-09-2022, 18:55:58
    #7
    selmasancar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulama çıktığı günden bu yana hiç kaldırmadım. Her gün yapılan güncellemeyi yaptım.
    Millet kupon falan aldı ben hiç almadım. Tavsiyeler de var tabi ki.
    Benim gibi saf çok yoktur.
    Akıllıca iş yapmışsınız hocam. Ben de iki yıl önce indirmiştim. 2.000 puan toplayınca 1000 Dolar mı ne veriyordu o zamanlar, kupon vardı. Bir ara kastım sonra sıkıldım. Keşke ben de hiç kaldırmasaymışım. Bakarsınız 50 cent dahi olur belk, 5.000 dolar alırsınız. Umarım olur hocam. Ben 30 dolar alırım pek bir şey değil ama sizin için hayırlısı olsun. :d
  • 12-09-2022, 18:59:36
    #8
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıllıca iş yapmışsınız hocam. Ben de iki yıl önce indirmiştim. 2.000 puan toplayınca 1000 Dolar mı ne veriyordu o zamanlar, kupon vardı. Bir ara kastım sonra sıkıldım. Keşke ben de hiç kaldırmasaymışım. Bakarsınız 50 cent dahi olur belk, 5.000 dolar alırsınız. Umarım olur hocam. Ben 30 dolar alırım pek bir şey değil ama sizin için hayırlısı olsun. :d
    Gönül ister ki 10 dolar ile çıksın. Projenin arkasına milyar doları olan balinalar geçsin. İnsanlar bir umut deyip çıkıyor yola.
    Pi var mesela oda duruyor telefonumda hiç kapatmadım.
    Emeklerin ziyan olmaması tarafındayım her zaman.
    Yapan insanlarında emekleri var. Zaman harcıyorlar. Umutları var.
  • 13-09-2022, 00:53:47
    #9
    kaynak kodu cEUR'nunki ile eşleşiyormuş. stable coin mi olacak bu