DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akıllıca iş yapmışsınız hocam. Ben de iki yıl önce indirmiştim. 2.000 puan toplayınca 1000 Dolar mı ne veriyordu o zamanlar, kupon vardı. Bir ara kastım sonra sıkıldım. Keşke ben de hiç kaldırmasaymışım. Bakarsınız 50 cent dahi olur belk, 5.000 dolar alırsınız. Umarım olur hocam. Ben 30 dolar alırım pek bir şey değil ama sizin için hayırlısı olsun. :d
Gönül ister ki 10 dolar ile çıksın. Projenin arkasına milyar doları olan balinalar geçsin. İnsanlar bir umut deyip çıkıyor yola.
Pi var mesela oda duruyor telefonumda hiç kapatmadım.
Emeklerin ziyan olmaması tarafındayım her zaman.
Yapan insanlarında emekleri var. Zaman harcıyorlar. Umutları var.