Uygulama çıktığı günden bu yana hiç kaldırmadım. Her gün yapılan güncellemeyi yaptım.
Millet kupon falan aldı ben hiç almadım. Tavsiyeler de var tabi ki.
Benim gibi saf çok yoktur.
Akıllıca iş yapmışsınız hocam. Ben de iki yıl önce indirmiştim. 2.000 puan toplayınca 1000 Dolar mı ne veriyordu o zamanlar, kupon vardı. Bir ara kastım sonra sıkıldım. Keşke ben de hiç kaldırmasaymışım. Bakarsınız 50 cent dahi olur belk, 5.000 dolar alırsınız. Umarım olur hocam. Ben 30 dolar alırım pek bir şey değil ama sizin için hayırlısı olsun. :d