• 12-05-2021, 22:22:15
    #10
    gokayungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stok olarak başlattığım zaman 20 Mh ile başladı benim kendi yapmış olduğum O.C ayarları ile en yüksek 26 Mh görebildim. Eğer öneriniz varsa After Burner üzerinden denemek isterim.
    İnternet üzerinden stabil ayarları bulabilirsiniz. Bu kart modeli için oc bilgim yok maalesef.
  • 12-05-2021, 22:24:10
    #11
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet üzerinden stabil ayarları bulabilirsiniz. Bu kart modeli için oc bilgim yok maalesef.
    Valla hocam o zaman maks 26 27 alabilcez çünkü hem yerli hem yabancı forumlardan bakıp denemediğim ayar kalmadı maks buna çıkabildim.
  • 12-05-2021, 22:26:22
    #12
    Ben RTX 3060 kullanıyorum 50mh da kazıyor.
  • 12-05-2021, 22:34:46
    #13
    forumbitane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben RTX 3060 kullanıyorum 50mh da kazıyor.
    Hangi modelini kullanıyorsunuz acaba ? Ya da şöyle soruyım modeller arası mining de bir farkı var mı dual vs gibi
  • 12-05-2021, 22:38:29
    #14
    gokayungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi modelini kullanıyorsunuz acaba ? Ya da şöyle soruyım modeller arası mining de bir farkı var mı dual vs gibi
    Ben laptopla kazıyorum hocam
  • 12-05-2021, 22:51:28
    #15
    forumbitane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben laptopla kazıyorum hocam
    Hocam şu konuda bilgin var mı ? Örneğin RTX 3060 bir ekran kartın var fakat sürümü 470.5 den yüksek yani güncellenmiş tekrardan sürüm düşürülebiliyor mu ?
  • 13-05-2021, 00:23:06
    #16
    150 mhs alırken ben bazen 120 oluyor sonra 170 falan görüyorum kendisini dengeliyor sanırım ilginç biraz 2miners kullanıyorum hiveos
  • 14-05-2021, 14:52:08
    #17
    forumbitane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla benim gelir 3 katına çıktı noluyo anlamış değilim.
    Hocam hala gelirin 3 katına çıkmış vaziyette mi ? Benim neredeyse %40 bir kayıp başladı 2 gündür çakıldı
  • 14-05-2021, 17:56:16
    #18
    gokayungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hala gelirin 3 katına çıkmış vaziyette mi ? Benim neredeyse %40 bir kayıp başladı 2 gündür çakıldı
    Çaktı aşağı ama halen eskiye göre kazanç çok güzel.