forumbitane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben laptopla kazıyorum hocam
Hocam şu konuda bilgin var mı ? Örneğin RTX 3060 bir ekran kartın var fakat sürümü 470.5 den yüksek yani güncellenmiş tekrardan sürüm düşürülebiliyor mu ?