forumbitane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben RTX 3060 kullanıyorum 50mh da kazıyor.
Hangi modelini kullanıyorsunuz acaba ? Ya da şöyle soruyım modeller arası mining de bir farkı var mı dual vs gibi