gokayungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi modelini kullanıyorsunuz acaba ? Ya da şöyle soruyım modeller arası mining de bir farkı var mı dual vs gibi
Ben laptopla kazıyorum hocam