Merhabalar değerli hocam aşağıda görselde ilettiğim kırmızı noktanın içinde olduğumuzu düşünüyorum son alttan toplamak için fırsat yaratıyorlar eskiden böyle bir durum olduğunda majörler ve altlar çok daha sert düşer iken şuanda btc perinde satoshi değerleri bazında eski hareketlere nazaran daha az değer kaybediyorlar bu da bence daha büyük bir yükselişin habercisi oluyor. Altcoinlerde 2017'deki gibi 10x Den başlayarak 100-200x lere varan hareketleri artık görebileceğimizi umut ediyorum
Bu senaryoda ise dominansın önemi bir hayli fazla ki 68.22 deki desteğini 4 defa denemesine rağmen kıramadı bir daha denemesi durumunda deleceğini düşünüyorum bu da yine btc'nin hareketlerine bağlı değişecektir
Unutmayalım 2017-2018 Boğasında ETH ATH'sini (All Time High) Btc %25-50) düştükten sonra yaptı ve diğer tüm altcoinler eşi benzeri görülmemiş bir yükselişe şahit oldu)
Bugün PNL (günlük kar zarar) -%25 yazsa da ben zararına mal vermeyi düşünmüyorum o yükseliş gelecek gelmezse yeni yatırımcı kaçar