ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereden Takip Ediyorsun ?
tradingview den hisse tararken gözüme çarpıyor ara sıra bakıyordumda bugün gördüm bu kadar çok düştüğünü neye göre çıktığını bilmediğimden forumda takip edenler için sormak istedim