BTC ve Ethereum Bildiğiniz üzere sert düşüşte. Hisse senetlerinde en son gördüğümüz kırmızı mum grafiği yutan mum grafiği olarak geçer ve büyük yatırımcıların artık mal boşalttığı bu mumdan sonra sert düşüşlerin gelebileceğine işaret ediyor. Sizce btc ve eth nereye kadar düşer ?