• 28-09-2008, 17:02:55
    #1
    Joomla 1.5 için yeni forum bileşenleri çıkmış. Sizce hangisi daha sağlam ve güvenli.

    Joomla! Extensions Directory - Agora 2.5.1 Pantheon

    Demo: JoomlaMe Test Site - Agora Forum


    Joomla! Extensions Directory - Joo!BB - Joomla! Bulletin Board
    Demo: Joo!BB - Community
  • 04-10-2008, 02:23:28
    #2
    Fireboard Forumu göremedim
  • 04-10-2008, 09:40:50
    #3
    O yeni değil artık eskidi ondandır
  • 04-10-2008, 11:12:51
    #4
    İkisini de denedim ikisi de şimdilik 5 para etmez. Agora'nın dil çevirisnde Türkçe karakter sorunu vardı, resmi forumlarına yazdım. Adamın dediklerini yaptım düzelmedi joomla 1.5'e kurmayı denedim kurulmadı. Bende vazgeçtim ondan.

    Joomla'yı Legacy moda aldım fireboard kurdum
  • 04-10-2008, 11:15:20
    #5
    Ya zaten bileşen olarak kurulası en iyi forum fireboarddır ama ileriye yönelik düşünün arkadaşlar, ileride büyümesi muhtemel porjeleriniz için fireboard kurmayın ki yetersiz kalacak ve başka sistemlere taşıma arzunuz bu sefer üye ve mesajların aktarılmaında sorun teşkil edecek o sebeple bu konuda iyi düşünüp karar vermeniz olası sıkıntıları önleyecektir
  • 04-10-2008, 12:14:17
    #6
    Joo!BB - Community şu gerçekten güzelmiş şimdi memocan smf yada vbulletin kursak ilerde sorun teşkil eder mi?
  • 04-10-2008, 12:34:14
    #7
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya zaten bileşen olarak kurulası en iyi forum fireboarddır ama ileriye yönelik düşünün arkadaşlar, ileride büyümesi muhtemel porjeleriniz için fireboard kurmayın ki yetersiz kalacak ve başka sistemlere taşıma arzunuz bu sefer üye ve mesajların aktarılmaında sorun teşkil edecek o sebeple bu konuda iyi düşünüp karar vermeniz olası sıkıntıları önleyecektir
    haklısın da diğer sistemleri entegre etmek de başlı başına bi mesele

    bu arada gold olmuşsun. hayırlı olsun.
  • 04-10-2008, 17:14:20
    #8
    Eyvallah biraz böyle gitsin bakalım
  • 04-10-2008, 21:52:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    1000. mesajın şerefine yeni avatar . abi walla ben çok sevdim yeni imajını.süzülmüşsün iiyce.
    walla ben forum falan kurmam joomlaya yada kuramıyorum. link hataları seo hataları kullanıcılar entegre uzun iş. zaten joomlanın yanına forum kurmakta saçma geliyor artık.