Ya zaten bileşen olarak kurulası en iyi forum fireboarddır ama ileriye yönelik düşünün arkadaşlar, ileride büyümesi muhtemel porjeleriniz için fireboard kurmayın ki yetersiz kalacak ve başka sistemlere taşıma arzunuz bu sefer üye ve mesajların aktarılmaında sorun teşkil edecek o sebeple bu konuda iyi düşünüp karar vermeniz olası sıkıntıları önleyecektir
haklısın da diğer sistemleri entegre etmek de başlı başına bi mesele
bu arada gold olmuşsun. hayırlı olsun.