İkisini de denedim ikisi de şimdilik 5 para etmez. Agora'nın dil çevirisnde Türkçe karakter sorunu vardı, resmi forumlarına yazdım. Adamın dediklerini yaptım düzelmedi

joomla 1.5'e kurmayı denedim kurulmadı. Bende vazgeçtim ondan.
Joomla'yı Legacy moda aldım fireboard kurdum