1000. mesajın şerefine yeni avatar

. abi walla ben çok sevdim yeni imajını.süzülmüşsün iiyce.
walla ben forum falan kurmam joomlaya yada kuramıyorum. link hataları seo hataları kullanıcılar entegre uzun iş. zaten joomlanın yanına forum kurmakta saçma geliyor artık.