• 17-10-2010, 18:27:31
    #10
    Ben domaini alırsam, domaini hasret'e aldığım fiyattan devredebilirim. Çünkü ihaleden onun talebi üzerine, onun lehine çekildim. Ama yok ille de benim verdiğim rakam geçerli diye ısrarcı olunursa, alırım domani; hasret de benden alır. Benden yana bir problem yok, siz aranızda anlaşın. Üstüme düşeni yaparım.

    Saygılarımla,
  • 18-10-2010, 01:13:45
    #11
    hasret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş teklif verdi kendisine rica ettim ürün bana lazım dedim oda sağolsun anlayışlı çıktı üründen teklifini geri çekti.
    Eğri oturup doğru konuşmak lazım. Domain size lazım ise, domaine teklif veren diğer kişiye ulaşıp teklifini geri çekmesini istemek yerine, teklifinizi arttırmanız gerekirdi diye düşünüyorum. Bu şekilde olunca ihaleye fesat karışmış oluyor.

    Açıkçası Dshop adlı arkadaşın yerinde olsam, aranızda geçen bu muhabbetten sonra domaini gerekirse değerinin altında da olsa size değil başkasına satarım.

    BLack_Hurricane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence büyütmeye hiç gerek yok. İsteseler AYYILDIZ ile Hasret aralarında anlaşarak 3-5 liraya bakmadan devrederdi aralarında. Dürüstçe açık açık yazmaları kabahat olmuş.
    İki arkadaşı da forumdan az çok takip ederim ve severim. Ancak bu şekilde anlaşarak ihalenin gidişatını etkilemek pek dürüstçe bir davranış değil.


    Bazı kullanıcılar bu forumda yapılan domain ve site satışlarında çok teklif verilen domainlere ya da sitelere daha çok ilgi gösteriyorlar. Dolayısıyla bu tür domainler ve siteler daha çok teklif alıyor.

    Ayrıca verilen tekliflerin geri çekilmesi, diğer kullanıcıların da kafalarında soru işareti bırakabiliyor. AYYILDIZ adlı arkadaş teklifini geri çekince, domaine teklif vermek isteyen farklı kullanıcıların kafasında "acaba bu domain bu kadar etmez mi?" gibi bir soru işareti oluşabiliyor.

    Belki AYYILDIZ bu satışta önce teklif verip sonra teklifini geri çekmek istediğini belirtmemiş olsaydı, başka kullanıcılarda teklif verebilirdi.
  • 18-10-2010, 10:11:05
    #12
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Dshop domaini hasrete gönderin, paranızı yollasın, konu kapansın..
  • 20-10-2010, 11:18:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Domain satıldı konu kilitlenebilir.
  • 21-10-2010, 13:21:45
    #14
    Dshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain satıldı konu kilitlenebilir.
    Bu kadar insan çıkmış buraya yazı yazmış sen kalkıp bir şey yazmadın konuya aydınlık getirmedin konu arkalara gitmiş unutulmuş gidilmiş utanmadan sen kalkıp burda birde pişkin pişkin konuya gelmişsin satıldı kilit diyorsun ben böle bişi görmedim duymadım.
  • 21-10-2010, 13:32:27
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konu ile satış ile alakasız anlamsız mesajlar silinmiştir

    domain @hasret nickli üyeye kalmış domain satışını gerçekleştirdikten sonra konu içinde mesajınızı yazınız

    edit :
    @dshop domaini kime sattınız açıklayıcı bir mesaj bekliyoruz dört gözle
  • 21-10-2010, 13:32:38
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hasret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar insan çıkmış buraya yazı yazmış sen kalkıp bir şey yazmadın konuya aydınlık getirmedin konu arkalara gitmiş unutulmuş gidilmiş utanmadan sen kalkıp burda birde pişkin pişkin konuya gelmişsin satıldı kilit diyorsun ben böle bişi görmedim duymadım.
    sana satmadı mı yani
  • 21-10-2010, 14:33:34
    #17
    Whois bilgilerinde hic bir degisiklik yok,her halde boylesi bir domaini alan kisi aninda degisikligi yapar,domainin satildi olarak belirtilmesi gercekdisi olmali.Domain ya hasrete gonderilmeli yada satis konusu acan kisi suresiz banlanmali baska bir ucuncu yolu yok.
  • 21-10-2010, 18:34:44
    #18
    SGB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whois bilgilerinde hic bir degisiklik yok,her halde boylesi bir domaini alan kisi aninda degisikligi yapar,domainin satildi olarak belirtilmesi gercekdisi olmali.Domain ya hasrete gonderilmeli yada satis konusu acan kisi suresiz banlanmali baska bir ucuncu yolu yok.
    Katılıyorum.. Domaini burda açık arttırmaya koyupta gidip başka biyerde satılması çok yanlış birşey. Dshop umduğu ilgiyi görmedi diye paçayı kurtarmaya baktı herhalde