Ben domaini alırsam, domaini hasret'e aldığım fiyattan devredebilirim. Çünkü ihaleden onun talebi üzerine, onun lehine çekildim. Ama yok ille de benim verdiğim rakam geçerli diye ısrarcı olunursa, alırım domani; hasret de benden alır. Benden yana bir problem yok, siz aranızda anlaşın. Üstüme düşeni yaparım.
Saygılarımla,
Tavla Açık Arttırmada
17
●3.233
- 18-10-2010, 01:13:45Eğri oturup doğru konuşmak lazım. Domain size lazım ise, domaine teklif veren diğer kişiye ulaşıp teklifini geri çekmesini istemek yerine, teklifinizi arttırmanız gerekirdi diye düşünüyorum. Bu şekilde olunca ihaleye fesat karışmış oluyor.hasret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası Dshop adlı arkadaşın yerinde olsam, aranızda geçen bu muhabbetten sonra domaini gerekirse değerinin altında da olsa size değil başkasına satarım.
İki arkadaşı da forumdan az çok takip ederim ve severim. Ancak bu şekilde anlaşarak ihalenin gidişatını etkilemek pek dürüstçe bir davranış değil.BLack_Hurricane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı kullanıcılar bu forumda yapılan domain ve site satışlarında çok teklif verilen domainlere ya da sitelere daha çok ilgi gösteriyorlar. Dolayısıyla bu tür domainler ve siteler daha çok teklif alıyor.
Ayrıca verilen tekliflerin geri çekilmesi, diğer kullanıcıların da kafalarında soru işareti bırakabiliyor. AYYILDIZ adlı arkadaş teklifini geri çekince, domaine teklif vermek isteyen farklı kullanıcıların kafasında "acaba bu domain bu kadar etmez mi?" gibi bir soru işareti oluşabiliyor.
Belki AYYILDIZ bu satışta önce teklif verip sonra teklifini geri çekmek istediğini belirtmemiş olsaydı, başka kullanıcılarda teklif verebilirdi. - 21-10-2010, 13:21:45Bu kadar insan çıkmış buraya yazı yazmış sen kalkıp bir şey yazmadın konuya aydınlık getirmedin konu arkalara gitmiş unutulmuş gidilmiş utanmadan sen kalkıp burda birde pişkin pişkin konuya gelmişsin satıldı kilit diyorsun ben böle bişi görmedim duymadım.Dshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2010, 13:32:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.konu ile satış ile alakasız anlamsız mesajlar silinmiştir
domain @hasret nickli üyeye kalmış domain satışını gerçekleştirdikten sonra konu içinde mesajınızı yazınız
edit :
@dshop domaini kime sattınız açıklayıcı bir mesaj bekliyoruz dört gözle - 21-10-2010, 13:32:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sana satmadı mı yanihasret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2010, 18:34:44Katılıyorum.. Domaini burda açık arttırmaya koyupta gidip başka biyerde satılması çok yanlış birşey. Dshop umduğu ilgiyi görmedi diye paçayı kurtarmaya baktı herhaldeSGB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
