Ben domaini alırsam, domaini hasret'e aldığım fiyattan devredebilirim. Çünkü ihaleden onun talebi üzerine, onun lehine çekildim. Ama yok ille de benim verdiğim rakam geçerli diye ısrarcı olunursa, alırım domani; hasret de benden alır. Benden yana bir problem yok, siz aranızda anlaşın. Üstüme düşeni yaparım.
Saygılarımla,