Slax 7 Final Çıktıı
Merhaba arkadaşlar bugün merakla beklediğimiz slax'ın 7.0 sürümü çıktı.Yeni driverlere destek ve kde 4 eklendi.Şunuda unutmadan söyleyeyim artık slax'ı türkçeleştirmek için modüllerle uğraşmanıza gerek kalmıyor.Slax tamamen türkçe olarak iniyor ve sorunsuz olarak kullanabiliyorsunuz.Ve en önemli olanda slaxa yazılım merkezi eklenmesi artık modül yüklemek için ve güncellemek için 1000 takla atmanıza gerek kalmıyor.

Slax'ın Resim Sitesi:http://www.slax.org
Slax'ı İndirin:http://www.slax.org/download.php

İyi forumlar.

Kaynak:http://www.slaxtr.tk/index.php?topic=2

(Ç)alıntı değil kendi sitemden bu arada slax kullananları siteme beklerim umarım slaxı beğenirsiniz