• 18-12-2010, 12:26:40
    #1
    Bilgisayarımda 3 tane xp var 2 tanesini tamamen kaldırmak istiyorum. Direk diğer 2 xp nin bulundugu klasörleri tek tek silsem olur mu ? Ya da daha temiz iyi nasıl kaldırabilirim ?
  • 18-12-2010, 14:28:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En guzeLi BicimLendirip tekrar kuruLum yapmak
  • 18-12-2010, 14:29:53
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Tek tek silersen olmaz. Boot ekranı gelir tekrardan. EasyBCD ile onlarıda sil ama bilgin yoksa kurcalama. Kökten götürürsün
  • 19-12-2010, 22:00:51
    #4
    diğer ikisinin disk bölümlerini silin. en son kurduğunuz xp kalsın sadece.