• 17-11-2010, 00:04:30
    #1
    Sony Ericsson W200i cep telefonumun usb kablosunu takıyorum ama hiçbir usb girişinde çalışmıyor. Pcde hiçbir değişim olmuyor, başka pclerde veya başka bir usb denemedim ama XP'de genelde böyle bi sorun yoktu. Win7 ye geçtiğimde bu sorun ortaya çıktı.
  • 17-11-2010, 00:05:16
    #2
    Bilgisayarı güvenli modda açıp takın usb yi birde. / deneyin belki etkili olur.
  • 17-11-2010, 00:16:10
    #3
    Deniyorum hemen...
  • 17-11-2010, 00:18:25
    #4
    Sonucu bekliyorum...