Arkadaşlar windows XP kullanıyorum.dünden buyana sorunum şu:
Sitelere girince maouse orta tekerlekle aşağı inmek istediğimde sayfa inmiyor.iner gibi oluyor ama yine yukarı çıkıyor.Maouse de değiştim yine aynı.Bir virüs mü var acaba?
İlginç bir sorun?
4
●428