• 03-11-2010, 13:35:14
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar windows XP kullanıyorum.dünden buyana sorunum şu:

    Sitelere girince maouse orta tekerlekle aşağı inmek istediğimde sayfa inmiyor.iner gibi oluyor ama yine yukarı çıkıyor.Maouse de değiştim yine aynı.Bir virüs mü var acaba?
  • 03-11-2010, 15:38:33
    #2
    tarayıcı degiştirip denedinizmi?
  • 03-11-2010, 15:51:52
    #3
    3 farklı tarayıcıd da aynı sorun var hocam.Hatta nod defterinde de aynı sorun var......
  • 27-11-2010, 23:16:03
    #4
    mouse driverinizın son sürümünü indirin
  • 01-12-2010, 16:21:55
    #5
    Bayağı olmuş ama...
    Mouse wireless mi?