• 02-11-2010, 07:05:43
    #1
    arkadaşlar netten bir program vs indirirken kendiliğinden rest atıyor. format attım düzelmişti ama bidaha format attım böyle oldu
  • 02-11-2010, 08:01:33
    #2
    Virüs kapıyorsun muhtemelen . Bir daha format at CD'leri pcye tanıttıktan sonra direk Avira Antivirüs yükle ve kur.
  • 02-11-2010, 11:25:03
    #3
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar netten bir program vs indirirken kendiliğinden rest atıyor. format attım düzelmişti ama bidaha format attım böyle oldu
    cd'ni değiştir hocam modifiyesiz cd'lerden kullan
  • 02-11-2010, 21:03:29
    #4
    cpu aşırı ısınıyorda olabilir fanı da kontrol et.
  • 02-11-2010, 21:09:02
    #5
    Bilgisayarı ayarladıktan sonra bir süre yarım saat hiç ellemeden çalıştır, eğer bir kaç dakika içinde res atarsa CPU ısınmasından kaynaklıdır. Eğer nete girdikten sonra res atıyorsa virüs yemişsindir ağda senden başka bilgisayar varsa onların modemle ilişkisini kes öyle dene ağda senden başka bilgisayar yoksa driverlarını güncelle + olarak yukarıdaki arkadaşında dediği gibi modifiyesiz xp kullan...


    Sorunun CPU ısınmasıysa eğer işlemcinin fanını ve termal macununu kontrol et...Termal macun kurumuş ve etkisini kaybetmiş olabilir...