• 23-08-2007, 19:36:02
    #1
    arkadaşlar 8 portlu switch aldım herşey güzel kendi bilgisayarıma internet geliyo ama digerine olmuyor nasıl yapıcam acaba ayarları flnmı var ki
  • 23-08-2007, 19:45:49
    #2
    diğer bilgisayarın ethernet kablosunu switch e taktın mı
  • 23-08-2007, 19:54:31
    #3
    diger bilgisayarın ethernet kablosu yokki

    1 modem var
    modemin ethernet kablosunu switch e taktım
    sonra switch e 2 tane ethernet kablosu taktım 1 ini benim pcme digerini diger pc ye taktım
  • 23-08-2007, 19:59:29
    #4
    böyle göstereyim belki daha açıklayıcı olur.

    http://adslistanbul.ttnet.net.tr/gen...r/image001.jpg bu resmi editledim
  • 23-08-2007, 20:00:39
    #5
    bilgisayarların fişini taktın mı ?
  • 23-08-2007, 20:02:03
    #6
    tabi taktım herşey çalışıyo
  • 23-08-2007, 20:10:43
    #7
    karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle göstereyim belki daha açıklayıcı olur.

    http://adslistanbul.ttnet.net.tr/gen...r/image001.jpg bu resmi editledim
    iyide senin gösterdiğin adsl modemde 2 tane ethernet girişi var :S benimkinde 1 tane var :
  • 23-08-2007, 20:16:09
    #8
    İnternet olmayan bilgisayarda ağ bağlantılarıma girip bakar mısın Yerel ağ bağlantısı görüyor mu ?
  • 23-08-2007, 20:16:54
    #9
    hayır ağ bağlantıları boş yok bişi