• 23-08-2007, 20:19:39
    #10
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır ağ bağlantıları boş yok bişi
    Bilgisayarla switch arası bağlantıda sorun var o zaman.
  • 23-08-2007, 20:22:41
    #11
    alala bi tane ethernet kablosunu aldım bi ucunu swicht e diger ucunu pc ye taktım yanlışmı ?
  • 23-08-2007, 20:26:57
    #12


    ozaman bu şekilde düzenek kuracaksın. bu şekildede çalışmassa eternet kartı bozuk olabilir yada driverinde sorun olabilir.
  • 23-08-2007, 20:28:58
    #13
    tamam bendede böle şuan :S
  • 23-08-2007, 20:29:49
    #14
    Alıntı
    bu şekildede çalışmassa eternet kartı bozuk olabilir yada driverinde sorun olabilir.
    !!!!!.................
  • 23-08-2007, 20:32:15
    #15
    hmm bende modemin cd si var onu takıp kurmaya çalışıyorum ama şu hatayı veriyor

    Please Plug-in Zyxel/Modem-Router is now

    ne demek istiyor
  • 23-08-2007, 20:37:15
    #16
    bak.

    modemden gelen etherneti switch e tak.switch den 2 tane kablo cıkart ve bilgisayarlara dağıt.

    sonra modem ip adresi 192.168.2.1 (misal verdim) bu ise makinenin birine 192.168.2.2 diğerine 192.168.2.3 ver öyle dene.
  • 23-08-2007, 20:39:04
    #17
    vermek isterdim ama diger pc de ağ ayarlarında yerel ağ bağlantısı yok
  • 23-08-2007, 20:41:58
    #18
    Misafir
    ethernet kartı yerinden oynamıştır, yada bozulmuştur
    yada cat5 kablo bozuktur, yada yanlış çakılmıştır.