
e dolayısı ile ps bi saatde anca açılıyor ve açıkkkende resim editlerken felan takılıyor çok fazla.
bende fonts klasörüne dalıp en sondan 10 -15 k font sildm
durum şu oldu şimdi ben bold yazmıyorum forumda ama tüm yazıları bold görüyorum ayrcıca msnde herkesin yazısı bende el yazısı şeklinde çıkıyor ve okunmuyor
var mı derdime derman?