• 03-07-2007, 16:43:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    tek tek font eklemeyeyim diye font paketlerini ekliyordum önceden arkadaşlar ekleye ekleye 15-20 k font oldu pcde

    e dolayısı ile ps bi saatde anca açılıyor ve açıkkkende resim editlerken felan takılıyor çok fazla.

    bende fonts klasörüne dalıp en sondan 10 -15 k font sildm

    durum şu oldu şimdi ben bold yazmıyorum forumda ama tüm yazıları bold görüyorum ayrcıca msnde herkesin yazısı bende el yazısı şeklinde çıkıyor ve okunmuyor

    var mı derdime derman?
  • 03-07-2007, 16:59:54
    #2
    Sakın yeni sildiklerinin arasında windowsun fontlarınıda götürmüş olmayasın?
  • 03-07-2007, 17:09:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    The_Wade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın yeni sildiklerinin arasında windowsun fontlarınıda götürmüş olmayasın?
    zaten sorun o
  • 03-07-2007, 17:14:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Birisi default fontları upload etsin onları at düzelir.Bende 3-4k font var defaultlar kimbilir nerdedir
  • 03-07-2007, 17:33:59
    #5
    cyberay bende orjınal fontlar yuklu sadece
    ama onuda sıkıstırdıgım halde 25 mb yaptı
    bıraz beklersen rapide atabılırım
    hatta şuanda atıyorum
  • 03-07-2007, 17:45:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    black saolasn Virtuozzo önceden yapmş işi herhalde varmş link zaten

    reptim ikinizide
  • 03-07-2007, 17:48:03
    #8
    sorun çözüldüğüne göre sorun yok
  • 03-07-2007, 19:35:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    düzeldi sorun tekrar tşkler